sâmbătă, 3 aprilie 2010

Esența

Un comentariu:

  1. Si daca tot suntem intr-un context muzical,
    permiteti-mi ca tot muzical sa va multumesc si eu
    pentru ca ati dat greutate miscarii noastre antibasism
    (eu asa o numesc, pentru ca Basescu e un sindrom intreg,
    nu mai e de multa vreme o persoana):
    George Winston -- Colors/Dance,
    o compozitie care apare pe albumul Autumn,
    dar care mie-mi da senzatia de primavara,
    dimineata foarte devreme,
    in linistea cu detalii de langa padure.
    Cu cat trecem prin perioade mai intunecate,
    cu atat primesc mai mult sens cuvintele mamei mele,
    pe care le-am auzit de-atatea ori in copilarie:
    Nu rata rasaritul. Trezeste-te devreme.
    Exact asta e senzatia mea, ca am ajuns o tara
    care rateaza rasaritul in regim de boala cronica
    si se trezeste cand din nou se da stingerea.

    Va doresc sarbatori pline de echilibru --
    acel punct de mijloc pe care ni-l confisca zilnic mediocritatea.

    RăspundețiȘtergere