vineri, 15 ianuarie 2010

http://www.romaniaculturala.ro/articol.php?cod=13964 este adresa la care se găsește prezentarea unei inițiative foarte interesante a Teatrului din Craiova: CONSTELAȚIA HAMLET. E vorba de  prezentarea unei multitudini de puneri în scenă a dramei: Oskaras Korşunovas la Teatrul Municipal din Vilnius (Lituania), Thomas Ostermeier (Teatrul Schaubühne din Berlin); Monika Pecikiewici (Teatrul Polski din Wroclaw); Yuri Butusov (Teatrul de Artă "Cehov" din Moscova); Yoshihiro Kurita (Ryutopia Noh Theatre Shakespeare din Niigata); Tim Carroll (Factory Theatre din Londra); Lee Yun-Taek (Street Theatre Group din Seoul); Enrique Diaz (Compania Cia des Atores din Rio de Janeiro); Fredéric Dussenne (Teatrul "Rideau de Bruxelles"); Elizabeth Le Compte (The Wooster Group din New York).

Vă propun în avanpremieră o versiune mai puțin obișnuită a monologului:

Un comentariu:

  1. Da...
    N-am copii şi, singurul copil la care mă pot raporta sunt eu însămi, în amintiri vechi.
    Conform amintirilor mele, copilaşul din film are cam doi ani.
    M-am uitat de câteva ori la fragmentul video. Cu uimire. Că băieţelul reproduce exact, cu mare precizie intonaţia.
    Cu siguranţă - nu pricepe sensul cuvintelor, nici a propoziţiilor... dar SIMTE intonaţia.
    Asta e baza comunicării dintre om şi căţel. (aici mă pricep!). Asta trebuie să fie şi baza comunicării om-om.
    Asta e baza comunicării, cred eu, în ultimă instanţă.
    Tonul face muzica.
    Nu cred că aţi intenţionat să ne comunicaţi această idee, cu filmuleţul, der pe mine aici m-a dus capul.
    Şi aici voi şi zăbovi, cu gândul, o vreme, chiar dacă, în momentele pe care le trăim, e absolut inutil.

    RăspundețiȘtergere