miercuri, 3 martie 2010

Astăzi e ziua ta...

2 comentarii:

  1. Mi-am însoţit şi eu urarea către domnul Ion Iliescu cu o constatare, sper eu, obiectivă:

    Există o realitate a zilei. În România, oricine ar câştiga puterea, se poziţionează relativ la Ion Iliescu.

    Deşi domnul preşedinte Traian Băsescu a dorit să preia poziţia de centru al vieţii politice româneşti, nu prea i-a reuşit. :D

    Ştiţi ce mi-a spus domnul Sever Voinescu relativ la anii '90 şi Ion Iliescu? Să iau cu copy/paste, ca să nu greşesc cumva...

    Atunci Ion Iliescu era unicul criteriu serios de demarcatie. Cine era cu el prelungea comunismul intr-o varianta soft si era ”de stinga” cine era importiva lui era ”de dreapta” tocmai de aceea.

    Iată de ce "o societate iliescocentrică" fără Ion Iliescu s-ar putea să fie atât de debusolată încât să se ajungă la revoluţie.

    RăspundețiȘtergere