miercuri, 19 mai 2010

Tăcere temporară

În ultimele zile am tot amînat să scriu, fiindcă sînt mult prea furioasă pentru a-mi stiliza repede furia, și nici nu vreau să o exprim public, fiindcă e, deocamdată, mult prea personală. Sigur ca aș putea să dau o spoială de obiectivitate acestei mînii, dar eu aș ști oricum că e direct legată de soarta mea de "bugetivor" și de tratamentul exterminator pe care mi-l aplică mie, personal, Onor. guvernarea BB. Așa că aș mai fi așteptat o leacă pentru un poster adevărat, dacă nu i-aș fi auzit pe dnii Lăzăroiu și Voinescu, plus potul, avertizînd cu privire la dezordinile pe care SPP le anunță pentru manifestația de azi.
Vechile mele instincte de mitingist și fidel al Pieței Universității s-au zbîrlit subit, ca părul pe ceafa cățelului nostru, și mă îndeamnă să vă îndemn pe toți să fiți FOARTE VIGILENȚI. Nu vă lăsați provocați, nu răspundeți violent la violențe, amintiți-vă de partidele de ironii din Piața Universității și aplaudați frenetic orice brută, indiferent ce insemne arborează.
Nu e de neimaginat ca Puterea însăși să însceneze ceva, mai ales că vin și simbolurile din Valea Jiului, și vor putea striga - cu sau fără motiv - că "Iliescu a adus minerii contra guvernului/președintelui/reformelor," etc.

Un comentariu:

  1. Doamna Petre, mitingul a fost cat se poate de civilizat. Iar minerii... hmm.. Am pus eu o poza pe blog. N-a mai ramas chiar nimic din imaginea anilor '90.

    RăspundețiȘtergere