marți, 15 decembrie 2009

o scrisoare găsită

Primesc din partea unui tînăr amic - nu-i dau numele fiindcă nu i-am cerut permisiunea - următoarea scrisoare: 
 
Stimata Doamna Profesoara,
 
Am luat legatura cu toti prietenii mei si cu toti cei ce stiu ca gandesc la fel si cu totii ne simtim de parca am fost condamnati la cinci ani de detentie. Multi dintre ei vor sa plece definitiv din tara. 
Strategia extrem de elaborata a PD-L-ului este inspaimantatoare. Masinaria PSD-ului s-a dovedit a fi o legenda. Campania bunului-simt a fost un esec, e o notiune prea vaga ca sa prinda. La mitocaniile, hotiile pe fata si minciunile sfruntate ale lui base, nu tine cu bunul-simt.
La ce sa ne asteptam de acum? Nu mai e de gluma. Trebuie sa se faca o strategie capabila sa o contracareze, cel putin tot atat de buna.
Va scriu asta ca un semnal indepartat, mesajele circula, dumneavoastra sunteti in legatura cu cei puternici, noi suntem mici. N-as vrea sa fiu inteles gresit, eu nu vorbesc in numele nimanui dar nu putem face toti politica si niciodata nu m-am simtit atat de deprimat cum m-am simtit in ultima luna.
PNL-ul nu pare a avea strategi, comunicatori pe masura, par slabi si neajutorati, ca si cei de la PSD, in fata baseilor. Nu sunt destul de atenti la imagine, parca nu vorbesc intre ei...
I-as trimite mesajul asta direct lui Crin Antonescu dar cine sunt eu?
Ce parere aveti? Eu cred ca asa cum base a strans pe langa el cativa intelectuali de marca, strategi... nu poate face asta si Antonescu in calitate de lider al opozitiei?

2 comentarii:

  1. Ştire Agerpres:

    Premierul Emil Boc a declarat, luni seară, la OTV, că prof.dr. Irinel Popescu a fost demis de la conducerea Casei Naţionale de Asigurări pentru Sănătate (CNAS) din motive politice, fără a i se reproşa nimic din punct de vedere profesional şi a precizat că funcţia sa era asumată de PSD.

    'Nu este nimic de obiectat profesorului şi eminentului cadru medical Irinel Popescu. Rămâne o somitate a vieţii medicale din România. Din acest punct de vedere, are tot respectul meu pentru activitatea sa medicală. Din punct de vedere managerial şi politic, poziţia acesta era asumată de PSD şi, din acest motiv, el a fost înlocuit cu o persoană care are experienţă managerială', a spus Boc.

    Minunat, nu-i aşa? Mă tem că asta este doar începutul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred că mai există vreun dubiu cu privire la nivelul de politizare a administrației pe care îl urmărește PD-L. Confuzia între partid și stat, care începea vag să se lămurească prin 1997/1999,se întoarce tropăind.

    RăspundețiȘtergere