joi, 30 decembrie 2010

De la lume...

Să vă spun drept, îmi propusesem să închei anul cu o grevă personală, constînd în refuzul de a mai propunța măcar numele președintelui Băsescu și al locotenenților lui de ambe sexe. M-am săturat atît de cumplit de faptul că ne obligă să știm, să îndurăm și să mai și comentăm toată ticăloșia pe care o produc, încît - ziceam eu - poate că e mai salubru să mă fac măcar acuma, de sărbători, că ei nici nu există. Poate în felul ăsta vor dispărea de-adevărat la anul.
Doar că m-am întîlnit acum cîteva minute cu o ilustrație atît de perfectă a stării de fapt încît, ca de multe alte ori, nu rezist să nu o împart cu prietenii. Vă rog, metahirisiți, boieri dumneavăastră, următoarea

Felicitare prezidențială

by Dorin Tudoran on December 30, 2010

Cu prilejul istoricului An Nou 2011 și fericit să scape de grijile anistoricului an 2010, dl Ion Barbu, Purtător de Culoare și Director de Imagine al Administrației Prezidențiale, dă publicității felicitarea de mai jos adresată poporului român de șeful statului prin Casa de Economii și Consemnațiuni “Traian Băsescu”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu