sâmbătă, 3 decembrie 2011

Eu nu-mi vand VOTUL

Eu nu-mi vand VOTUL

Situatia politica intalnita la alegerile parlamentare din judetul Neamt din august 2011, care a existat in campaniile trecute si in alte judete si, de asemenea, ameninta viitoarele campanii electorale, a ridicat un mare semn de intrebare in randul PNL'ului.
Furtul electoral, mita electorala - concretizate in celebrele "pachete" cuprinzand diverse produse de consum livrate la domiciliul votantilor, menite sa atraga voturile cetatenilor mai putin interesati de scena politica, faimoasele "excursii" organizate ad-hoc inainte sau chiar in ziua votului in locuri atractive destinate in special pensionarilor, care reprezinta o cifra ridicata in randul electoratului, numeroasele autocare pline cu votanti care-si exprima drepturile electorale poate chiar a doua sau a treia oara in ziua respectiva, insa la alta sectie de votare, poate in aceeasi localitate, poate in alta - sunt subiecte arhi-dezbatute in presa din Romania, dar pana acum au fost mentinute doar la nivel de discutie.
De aceea, noi, studentii liberali, trebuie sa intervenim. Discutiile trebuie sa devina fapte. Faptele trebuie sa aduca schimbarea. Schimbarea trebuie sa transforme "opozitia" in "putere". Puterea trebuie sa transforme Romania. Romania trebuie sa se dezvolte.
Proiectul "Studentii nu-si vand votul" este primul eveniment din cadrul campaniei "EU NU-MI VAND VOTUL".

SCOPUL

  • orientarea studentilor, tinerilor, respectiv tuturor persoanelor la luarea unei decizii individuale in ce privestestop frauda votul pentru viitoarele campanii electorale;
  • scaderea absenteismului electoral si cresterea nivelului procentual al prezentei la vot;
  • refuzul catre orice "invitatie" la mita electorala / furt electoral;
  • instiintarea tinerilor si electoratului in general cu privire la frauda electorala , care se pedepseste conform legii;
  • stoparea fraudei electorale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu