luni, 9 mai 2011

2%

Am primit adineaori un e-mail prin care Institutul de Studii Populare - creația PDL aflată sub conducerea d-nilor Cristian Preda, Valeriu Stoica & Asociații - mă îndeamnă să-i aloc 2% din impozit.
Să le dau și benevol parale? nici nu mă gîndesc, destul mă taxează obligatoriu ca apoi să finanțeze tot felul de instituții care de care mai utile, de la sălile de sport pentru vîrsta a III-a la institute cu vocație populist-ortodoxistă radicală.

Dincolo de indignarea firească cu care primesc o asemenea solicitare din partea unui partid din vina căruia cîștig mai puțin decît s-ar cuveni, și ca pensionar, și ca autor, mă gîndesc că ăsta e un mod foarte iscusit de a masca subvenționarea din bugetul statului român a unei instituții de propagandă a PDL.Fiți atenți și nu le dați nici un sfanț, au ei grijă singuri să-și ia tainul.
Despre ostașul sovietic se spunea cîndva ca face pîine cu a-luat, mai-ia și se-cară. PDL a luat, mai ia, dar  se-cară - nu și nu!

Un comentariu:

  1. Imi aduc aminte de aceasta veche reteta :) Cred ca mai continea si "s-o ia", ca traditionalele salamuri al caror consum devenise ulterior certificat de patriotism
    In legatura cu cei 2% trebuie sa apreciati cat de temperati sunt cei de la PDL caci acum cer mai putin decat anul trecut (adica 2% din venituri mai mici ...)

    RăspundețiȘtergere